Meteor Menu
  • Úvod
  • Apartmány
  • Rezervace
  • Informace
  • Kontakt
Aktuální počasí v Živogošće
+18°C polojasno
Úvod » Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky pro účast na službách a pobytech

 

I Rozsah platnosti podmínek

  1. Všeobecné obchodní podmínky se vztahují na všechny služby, které pořádá nebo zajišťuje METEOR TRAVEL AGENCY s.r.o., Haberfeldova 2221/25, Praha 6 (dále jen Meteor). Nedílnou součástí těchto podmínek je i reklamační řád. Zákazník je povinen seznámit se s informacemi, které Meteor k danému typu vybraných služeb poskytuje na svých internetových stránkách (www.ckmeteor.cz). Tyto zveřejněné obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy mezi zákazníkem a Meteorem (pořadatelem pobytů).

II Účast jednotlivců a kolektivů na poskytovaných službách

  1. Meteor (pořadatel) zajišťuje jednotlivcům i kolektivům (dále jen zákazník) služby na základě elektronické, ústní, písemné, nebo telefonické objednávky ze zveřejněné nabídky služeb. Zákazník obdrží návrh Smlouvy, kterou po odsouhlasení a podpisu předá nebo zašle (naskenuje) Meteoru a uhradí zálohu na jeho účet, uvedený ve smlouvě.
  2. Zákazník odpovídá za správnost a úplnost údajů uvedených ve smlouvě. Za nezletilé osoby objednávku vyřizuje jejich zákonný zástupce. Za kolektiv pověřená osoba.
  3. Zákazník na základě objednávky a uzavřené smlouvy zaplatí do 7 dnů zálohu nebo celou smluvní cenu objednaných služeb, jestliže může být jeho požadavkům vyhověno. Po této lhůtě objednávka je zrušena.
  4. Po obdržení podepsané smlouvy a zaplacení ceny služeb objednavateli, vznikne platnost smlouvy mezi zákazníkem a Meteorem. Na základě smlouvy má zákazník právo čerpat služby za dohodnutých podmínek uvedených na poukazu služeb (dále jen voucher). Meteor vystaví voucher ve trojím vyhotovení. Dva vouchery předá zákazník poskytovateli služeb a jeden voucher slouží pro zákazníka jako doklad pro další potřebu.
  5. Nejpozději 20 dnů před zahájením čerpání služeb, může zákazník písemně oznámit Meteoru, že se poskytování služeb nebo pobytu místo něho zúčastní jiná osoba v oznámení uvedená. Dnem doručení oznámení se tato osoba stává zákazníkem, pokud v oznámení je prohlášení nového zákazníka, že souhlasí se smlouvou a je zaplacen manipulační poplatek ve výši 500 Kč za každou provedenou změnu.

III Ceny služeb

  1. Cena služeb je uvedena v nabídce nebo v jiných informacích Meteoru v české měně a platí ke dni zveřejnění. Zákazník zaplatí formou zálohy nejméně 50% ceny služeb nebo plnou cenu. V případě zaplacení zálohy je nutné zaplatit doplatek do celkové ceny nejpozději 30 dnů před termínem zahájení služeb.
  2. Meteor je oprávněn zvýšit ceny služeb jestliže je zároveň stanoven způsob výpočtu zvýšení ceny.
  3. Cenu služeb lze zvýšit jen v případě, že dojde ke zvýšení směnného kurzu české koruny použitého pro stanovení ceny zájezdu nebo pobytu v průměru o více než 10 %. Písemné oznámení o zvýšení ceny musí být zákazníkovi odesláno nejpozději 21 dní před zahájením zájezdu.

IV Odstupné (Stornovací podmínky)

Zákazník může před zahájením služeb od smlouvy odstoupit. Meteor v tomto případě účtuje odstupné:

  • do 40 dnů a více, před zahájením služeb : 500,- Kč za každou stornovanou osobu uvedenou ve smlouvě nebo každou jinou změnu,
  • od 28 dnů do 15 dnů před odjezdem: 25 % z ceny služeb za každou stornovanou osobu,
  • od 14 dnů před odjezdem: 50% z ceny služeb za každou stornovanou osobu,
  • 7 dnů před odjezdem nebo nedojezd : 100% z ceny služeb za každou stornovanou osobu.

Meteor může před zahájením od smlouvy odstoupit jen z důvodu zrušení pobytů nebo z důvodu porušení povinností zákazníkem. Odstoupil-li Meteor z důvodu zrušení pobytů, zajistí zákazníkovi na základě nové smlouvy jinou službu nejméně v kvalitě odpovídající původní smlouvě, může-li takovou službu nabídnout.

V Reklamace

  1. Meteor garantuje zabezpečení a poskytnutí zaplacených služeb. Reklamaci na vadně poskytnutou nebo neposkytnutou službu uplatňuje zákazník u poskytovatele služeb, který je povinen neprodleně sjednat nápravu. V případě nemožnosti odstranění vady služby, je povinen ubytovací objekt (poskytovatel služby) tuto skutečnost písemně potvrdit na voucheru zákazníka a zákazník neprodleně, nejpozději však do 14 dnů po návratu, předloží Meteoru tuto reklamaci k vyřízení. Za oprávněnou reklamaci se považuje každý rozdíl mezi zaplacenou a prokazatelně neposkytnutou službou.

VI Závěrečná ustanovení

  1. Účastník, kterému Meteor poskytuje nabízené služby, musí mít platné cestovní doklady a v případě, že cestuje motorovým vozidlem, také doklady o vozidle, zelenou kartu a mezinárodní řidičský průkaz. Meteor garantuje dodržení těchto všeobecných obchodních podmínek. Ostatní ustanovení neuvedená v těchto podmínkách se řídí občanským zákoníkem a jeho novelizacemi.
  2. Uzavřením smlouvy o ubytování vyslovuje zákazník souhlas s tím, aby Meteor zpracoval osobní údaje zákazníků uvedené ve smlouvě v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. ke splnění předmětu smlouvy.

 

METEOR  travel agency s.r.o.

↑

Všeobecné obchodní podmínky

Ceny jsou platné k 19.květnu 2025

Copyright Meteor travel agency s.r.o., 2004 - 2025